Po prostu zdobądź pewność że Twoja reklama zainteresuje kogoś komu przyda się twój produkt. Jak to zrobić ?Jak określić kto jest moim potencjalnym klientem ? Bardzo prosto. Przed przystąpieniem do pisania konkretnej oferty i wymyślaniem haseł reklamowych, odpowiedzieć sobie na 10 pytań dotyczących idealnego dla ciebie klienta. Twój klient już czeka. Odpowiedz na poniższe pytania, im bardziej zrobisz to solidnie tym bardziej poznasz swojego klienta.
1. Ile ma lat?
2. Jakiej jest płci?
3. Jakie ma wykształcenie?
4. Ile zarabia miesięcznie?
5. Jaką funkcję pełni w biznesie/rodzinie? (jeśli nie kierujesz reklamy bezpośrednio do firm)
6. W co wierzy (chodzi o wartości uniwersalne i typowe dla tej osoby)?
7. Jaki jest jego poziom wiedzy o branży, w której działasz?
8. Co ceni najbardziej?
9. Za co płaci i kim się stanie, gdy zakupi Twój produkt?
10. Jaki wpływ na jego otoczenie będzie miał Twój produkt?
Powodzenia. Znajdź swoją grupę docelową tak jak ja znalazłem ciebie ;)
Bogumił Siewruk HiPixel – Agencja Reklamowa- Wideo –Foto-Opole