Dlaczego biznes lubi filmy ?

Film popularny dotychczas jako rozrywka coraz częściej jest wykorzystywany w sektorze biznesowym. Dlaczego tak się dzieje ? Otóż dlatego, iż wideo jest znacznie łatwiejsze w odbiorze niż tekst. Dawno, dawno temu posiadanie wideo-wizytówki bez dużego budżetu i dystrybucji w telewizji, było mało sensowne. Po prostu kiedyś  film bez tv i kin nie istniał. Obecnie w dobie szybkiego przesyłu informacji zwanego internetem, wideo-wizytówka ma głęboki sens. Teraz film wizerunkowy  powstaje nie tylko do telewizji, na targi czy konferencje. On jest potrzebny przede wszystkim w internecie. Np. uatrakcyjni  znacząco wygląd strony internetwej i pozwoli zaprezentować się "bezboleśnie".  Zawiła treść strony odrzuca internautę. Jaki do daje efekt ? Zamiast przyciągnąć klienta i zapoznać go z naszą ofertą (bez względu na segment rynku) działamy przeciwnie, zniechęcamy i odsyłamy do konkurencji. Strony internetowe bez filmów są obecnie odbierane jako banalne, nudne, przeciążone tekstami. Zapomnieliśmy już o tym, że większość ludzi to wzrokowcy a na dodatek leniwi wzrokowcy. Warto pomyśleć o filmie. Postawić na dynamiczny przekaz, budujący zaufanie i ukazujący efekty.